Linkbuilding je důležitá součást vaší SEO strategie. Hodně ale záleží na tom, jestli jste velká nadnárodní společnost, nebo malá lokální firma – přístup k linkbuildingu totiž není pro všechny stejný.
Máte malou lokální firmu a potřebujete poradit s linkbuildingem? Pak je toto článek právě pro vás!
Máme pro vás několik strategií, které byste rozhodně neměli přehlédnout:
Identifikace lokálních zdrojů
Zjistěte si, na kterých webech by se vám hodilo mít odkazy. Soustřeďte se na weby okolních podniků nebo lokální blogery, zkrátka všechny, kdo mají sídlo ve vaší oblasti.
Mohou to být i místní noviny, webové stránky místních komunit nebo neziskové organizace.
Místní direktoria a seznamy
Zaregistrujte svou firmu na různých místních online direktoriích a seznamech. Tyto platformy vytvářejí důvěryhodné zpětné odkazy na vaši stránku a zároveň zvyšují vaši viditelnost mezi potenciálními zákazníky.
Tvořte kvalitní obsah o vašem okolí
Vytváření kvalitního obsahu, který je specificky zaměřený na vaši lokalitu přiláká pozornost místního publika. Mohou to být například články o místních událostech, historii města nebo průvodce pro návštěvníky.
Zapojte se také do diskuzí v místních skupinách a stránkách na sociálních sítích. Když budete na otázky ostatních odpovídat dobrými radami z vaší odbornosti, získáte nejen vyšší viditelnost a důvěru, ale i lokální odkazy vedoucí na vaše webové stránky.
Pomoc od profesionálů
Na rozdíl od velkých firem pravděpodobně nemáte tým na SEO. Než budete schopní zaměstnat někoho jen na reklamu a marketing, můžete se proto obrátit na SEO odborníky.